“Laatste details kwestie van een lange adem”
Heb een badkamer en toilet door Bogaard badkamers laten doen. Goed geholpen bij uitzoeken en bedenken van de badkamer. Bij de uitvoering bleek dat de vloerverwarming niet op de stadsverwarming aangesloten kon worden omdat anders de halve vloer uitgefreesd moest worden, waardoor we voor de elektrische duurdere variant moesten gaan. Deze valt qua comfort en verbruik tegen. De badkamer en toilet zijn mooi geworden. Het personeel werkt nauwkeurig, denkt mee en is altijd vrolijk. De voorgespiegelde termijn van 2 weken werd helaas bij lange na niet gehaald, aanvang werkzaamheden 22-06-2020, oplevering 23-07-2020 (5 weken)
Op 28-01-2021 (6 maanden na oplevering) zijn er eindelijk 2 glasplaatjes in detoilet geplaatst en is de kit bij het fonteintje afgemaakt.. Als ik erover belde was er altijd wel een andere reden waarom het nog steeds niet gebeurd was. Maar ik heb nog nooit een excuus gehoord voor het feit dat alles veel langer heeft geduurd en nog steeds niet 100% klaar was. Enige empathie met de teleurgestelde klant ontbreekt totaal. Het wordt afgeschoven op degene die de onderaannemer is, maar ik heb alles bij de firma Bogaard gekocht en met hun de overeenkomst gesloten en niet bij de onderaannemer, dus de firma Bogaard had het na meerdere keren erover bellen, het probleem zelf moeten oplossen ipv de klant met een kluitje in het riet te sturen. Het is jammer dat ik deze recensie moet schrijven, we hebben dit bedrijf namelijk gekozen vanwege de goede ervaringen van meerdere vrienden. Als het binnen de voorgespiegelde termijn van 2 weken was afgeweest, en het probleem met de glasplaatjes serieus en vlot was afgehandeld en het binnen de firma Bogaard duidelijk zou zijn dat de verkopende partij eindverantwoordelijke is en niet de onderaannemer, zou dit een 5 sterren beoordeling geweest.